dc.contributor.author |
Rudyk, N. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-26T07:45:14Z |
|
dc.date.available |
2018-04-26T07:45:14Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/483 |
|
dc.description.abstract |
In the article the active forms of teaching English are investigated and the ways of using them in the primary classes are analyzed, particularly psychological-pedagogical circumstances in teaching English of the primary school children are considered. It is proved that the active forms of teaching are the strong factor of psychological adaptation for a pupil in a new language area, disclosed the problem of organizing the process of teaching English to elementary school children through games, the conditions of their use in formation of reading. // У статті досліджено активні форми роботи на уроках англійської мови та аналіз шляхів їх використання у початкових класах, зокрема психолого-педагогічні умови навчання англійської мови молодших школярів. Доведено, що активні форми навчання є могутнім фактором психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі, а також розкрита проблема організації процесу навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор, умови їхнього використання при формуванні навичок читання. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 391-395. |
en_US |
dc.subject |
Educational games, active forms, priority technologies, creative abilities, group work, pair work. |
en_US |
dc.subject |
Навчальні ігри, активні форми, пріоритетні технології, творчі здібності, парна робота, групова робота. |
en_US |
dc.title |
EDUCATIONAL GAMES FOR TEACHING FOREIGN LANGUAGE AT ELEMENTARY SCHOOL |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |