00 DSpace/Manakin Repository

EDUCATIONAL GAMES FOR TEACHING FOREIGN LANGUAGE AT ELEMENTARY SCHOOL

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Rudyk, N.
dc.date.accessioned 2018-04-26T07:45:14Z
dc.date.available 2018-04-26T07:45:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/483
dc.description.abstract In the article the active forms of teaching English are investigated and the ways of using them in the primary classes are analyzed, particularly psychological-pedagogical circumstances in teaching English of the primary school children are considered. It is proved that the active forms of teaching are the strong factor of psychological adaptation for a pupil in a new language area, disclosed the problem of organizing the process of teaching English to elementary school children through games, the conditions of their use in formation of reading. // У статті досліджено активні форми роботи на уроках англійської мови та аналіз шляхів їх використання у початкових класах, зокрема психолого-педагогічні умови навчання англійської мови молодших школярів. Доведено, що активні форми навчання є могутнім фактором психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі, а також розкрита проблема організації процесу навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор, умови їхнього використання при формуванні навичок читання. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 391-395. en_US
dc.subject Educational games, active forms, priority technologies, creative abilities, group work, pair work. en_US
dc.subject Навчальні ігри, активні форми, пріоритетні технології, творчі здібності, парна робота, групова робота. en_US
dc.title EDUCATIONAL GAMES FOR TEACHING FOREIGN LANGUAGE AT ELEMENTARY SCHOOL en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу