Короткий опис(реферат):
У роботі розкрито сутність та наведена загальна характеристика компетентності у читанні, проаналізовано різноманітну наукову літературу з проблеми навчання читання на уроках іноземної мови, охарактеризовані психофізіологічні особливості організації процесу читання учнів основної школи, теоретично обґрунтувана методика навчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови в 5-му класі та здійснена перевірка її ефективність. Під час роботи з’ясовано основні категоріальні поняття проблеми дослідження; визначено специфіку навчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови у п’ятому класі. = The work reveals the essence and general characteristics of reading competence, analyzes a variety of scientific literature on the problem of learning to read in foreign language classes, characterizes the psychophysiological features of the organization of the reading process of primary school students, theoretically substantiated methods of teaching introductory reading in English classes in the 5th grade and its effectiveness was verified. During the work, the main categorical concepts of the research problem were clarified; the specifics of teaching introductory reading in English lessons in the fifth grade are determined.