Короткий опис(реферат):
Виявлено зміст й функції гендерних маркерів в сучасній англійській мові. Розкрито значення дефініцій «гендер», «ідентичність» та «гендерна ідентичність». Систематизовано гендерні маркери на різних рівнях лінгвістичної структури. Досліджено роль ідентифікованих лексико-семантичних та лінгвостилістичних гендерно-маркованих одиниць мови у формуванні гендерної ідентичності героїв
роману Елізабет Ґілберт «Місто дівчат». Зʼясовано вплив набутих знань про лінгвістичні маркери гендерної ідентичності на підвищення рівня гендерної освіченості школярів та запропоновано методичні рекомендації щодо їх вивчення під час аналізу англомовного художнього твору. = The content and functions of gender markers in modern English is revealed. The meaning of the definitions «gender», «identity» and «gender identity» is defined. Gender markers at different levels of the linguistic structure is systematized. The role of identified lexical-semantic and linguistic-stylistic gender-marked language units in the formation of the gender identity of the characters of novel «City of Girls» by Elizabeth Gilbert is
studied. The influence of the acquired knowledge about linguistic markers of gender identity on increasing the level of gender education of schoolchildren is clarified, and methodical recommendations for their study during the analysis of an English-language artistic work are proposed.