DSpace Repository

ЛІНГВІСТИЧНІ МАРКЕРИ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У РОМАНІ ЕЛІЗАБЕТ ҐІЛБЕРТ «МІСТО ДІВЧАТ» = LINGUISTIC MARKERS OF GENDER IDENTITY IN THE NOVEL “CITY OF GIRLS” BY ELIZABETH GILBERT

Show simple item record

dc.contributor.author Куцюк, Д. Ю.
dc.contributor.author Kutsiuk, D.
dc.date.accessioned 2024-05-09T11:44:27Z
dc.date.available 2024-05-09T11:44:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Куцюк Д. Ю. Лінгвістичні маркери гендерної ідентичності у романі Елізабет Ґілберт «Місто дівчат» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. Ю. Куцюк ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 80 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4841
dc.description.abstract Виявлено зміст й функції гендерних маркерів в сучасній англійській мові. Розкрито значення дефініцій «гендер», «ідентичність» та «гендерна ідентичність». Систематизовано гендерні маркери на різних рівнях лінгвістичної структури. Досліджено роль ідентифікованих лексико-семантичних та лінгвостилістичних гендерно-маркованих одиниць мови у формуванні гендерної ідентичності героїв роману Елізабет Ґілберт «Місто дівчат». Зʼясовано вплив набутих знань про лінгвістичні маркери гендерної ідентичності на підвищення рівня гендерної освіченості школярів та запропоновано методичні рекомендації щодо їх вивчення під час аналізу англомовного художнього твору. = The content and functions of gender markers in modern English is revealed. The meaning of the definitions «gender», «identity» and «gender identity» is defined. Gender markers at different levels of the linguistic structure is systematized. The role of identified lexical-semantic and linguistic-stylistic gender-marked language units in the formation of the gender identity of the characters of novel «City of Girls» by Elizabeth Gilbert is studied. The influence of the acquired knowledge about linguistic markers of gender identity on increasing the level of gender education of schoolchildren is clarified, and methodical recommendations for their study during the analysis of an English-language artistic work are proposed. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject гендерна ідентичність en_US
dc.subject лінгвістичний маркер en_US
dc.subject гендерний аспект мови en_US
dc.subject жіночий роман en_US
dc.subject gender identity en_US
dc.subject linguistic marker en_US
dc.subject gender aspect of language en_US
dc.subject chick lit novel en_US
dc.title ЛІНГВІСТИЧНІ МАРКЕРИ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У РОМАНІ ЕЛІЗАБЕТ ҐІЛБЕРТ «МІСТО ДІВЧАТ» = LINGUISTIC MARKERS OF GENDER IDENTITY IN THE NOVEL “CITY OF GIRLS” BY ELIZABETH GILBERT en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account