Короткий опис(реферат):
У науковій роботі автор розглядає проблему вивченню ефективності тестування як інструменту контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО. Досліджено роль тестів у визначенні рівня слухового сприймання та лексичного розуміння учнями.
Здійснено порівняльний аналіз результатів тестування та інших методів оцінювання, виявлено переваги та недоліки використання тестів для вимірювання англійської лексики. Робота має на меті розширення розуміння процесу вивчення англійської мови та розвитку ефективних методів оцінювання лексичної компетентності. = In the research , the author cosiders the effectiveness of testing as a tool for monitoring English lexical competence based on listening comprehension at the senior stage of education in comprehensive secondary schools. The role of tests in determining the level of auditory perception and lexical understanding among
students is investigated. A comparative analysis of test results and other evaluation methods is conducted, revealing the advantages and disadvantages of using tests to measure English vocabulary. The aim of the study is to broaden understanding of the process of learning the English language and to develop effective methods of assessing lexical competence.