00 DSpace/Manakin Repository

ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗЗСО = TESTING AS A MEANS OF MONITORING ENGLISH LEXICAL COMPETENCE BASED ON LISTENING COMPREHENSION AT THE SENIOR STAGE OF EDUCATION IN SECONDARY SCHOOLS

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мізюрко, І. В.
dc.contributor.author Miziurko, I. V.
dc.date.accessioned 2024-05-09T11:58:52Z
dc.date.available 2024-05-09T11:58:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мізюрко І. В. Тестування як засіб контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Мізюрко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 101 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4842
dc.description.abstract У науковій роботі автор розглядає проблему вивченню ефективності тестування як інструменту контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО. Досліджено роль тестів у визначенні рівня слухового сприймання та лексичного розуміння учнями. Здійснено порівняльний аналіз результатів тестування та інших методів оцінювання, виявлено переваги та недоліки використання тестів для вимірювання англійської лексики. Робота має на меті розширення розуміння процесу вивчення англійської мови та розвитку ефективних методів оцінювання лексичної компетентності. = In the research , the author cosiders the effectiveness of testing as a tool for monitoring English lexical competence based on listening comprehension at the senior stage of education in comprehensive secondary schools. The role of tests in determining the level of auditory perception and lexical understanding among students is investigated. A comparative analysis of test results and other evaluation methods is conducted, revealing the advantages and disadvantages of using tests to measure English vocabulary. The aim of the study is to broaden understanding of the process of learning the English language and to develop effective methods of assessing lexical competence. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject тестування en_US
dc.subject англомовна лексична компетентність en_US
dc.subject контроль en_US
dc.subject ефективність оцінювання en_US
dc.subject testing en_US
dc.subject English lexical competence en_US
dc.subject monitoring en_US
dc.subject evaluation effectiveness en_US
dc.title ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗЗСО = TESTING AS A MEANS OF MONITORING ENGLISH LEXICAL COMPETENCE BASED ON LISTENING COMPREHENSION AT THE SENIOR STAGE OF EDUCATION IN SECONDARY SCHOOLS en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу