Короткий опис(реферат):
Наукова робота спрямована на вивчення особливостей організації уроків англійської в умовах дистанційної освіти у середній/старшій школі. Було проаналізовано теоретичні основи дистанційного навчання як сучасної освітньої технології, розглянуто сучасні методи викладання англійської у дистанційному форматі й особливості організації дистанційного навчання на уроках англійської. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку ефективності методики формування англомовної лексичної компетентності в умовах дистанційної освіти у середній школі. Розроблено методику формування англомовної лексичної компетентності учнів в умовах дистанційної освіти у середній школі. У процесі роботи використано різноманітні онлайн-ресурси та платформи для створення ефективних вправ (Popplet, Quizlet, WordsTool, Educaplay, WordArt, Canva, WordWall, Padlet, Infogram). Кількісний і якісний аналіз результатів дослідження підтвердив ефективність методики формування англомовної лексичної компетентності в умовах дистанційної освіти у середній школі. = The research is aimed at studying the peculiarities of organising English language lessons in the context of distance education in secondary/high school. It was analysed the theoretical foundations of distance learning as a modern educational technology, examines modern methods of teaching English in a distance format and the peculiarities of organising distance learning in English lessons. An experimental test of the effectiveness of the methodology for developing English lexical competence in the context of distance education in secondary school has been carried out. A methodology for developing students' English lexical competence in the context of distance education in secondary school has been developed. During the work, various online resources and platforms were used to create effective exercises (Popplet, Quizlet, WordsTool, Educaplay, WordArt, Canva, WordWall, Padlet, Infogram). The quantitative and qualitative analysis of the research results confirmed the effectiveness of the methodology for developing English lexical competence in the context of distance education in secondary school.