00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ = FORMATION OF ENGLISH LEXICAL COMPETENCE OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS IN THE CONTEXT OF DISTANCE LEARNING

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марискевич, М. Р.
dc.contributor.author Maryskevych, M. R.
dc.date.accessioned 2024-05-09T12:04:45Z
dc.date.available 2024-05-09T12:04:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Марискевич М. Р. Формування англомовної лексичної компетентності учнів середніх класів в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. Р. Марискевич ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 69 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4843
dc.description.abstract Наукова робота спрямована на вивчення особливостей організації уроків англійської в умовах дистанційної освіти у середній/старшій школі. Було проаналізовано теоретичні основи дистанційного навчання як сучасної освітньої технології, розглянуто сучасні методи викладання англійської у дистанційному форматі й особливості організації дистанційного навчання на уроках англійської. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку ефективності методики формування англомовної лексичної компетентності в умовах дистанційної освіти у середній школі. Розроблено методику формування англомовної лексичної компетентності учнів в умовах дистанційної освіти у середній школі. У процесі роботи використано різноманітні онлайн-ресурси та платформи для створення ефективних вправ (Popplet, Quizlet, WordsTool, Educaplay, WordArt, Canva, WordWall, Padlet, Infogram). Кількісний і якісний аналіз результатів дослідження підтвердив ефективність методики формування англомовної лексичної компетентності в умовах дистанційної освіти у середній школі. = The research is aimed at studying the peculiarities of organising English language lessons in the context of distance education in secondary/high school. It was analysed the theoretical foundations of distance learning as a modern educational technology, examines modern methods of teaching English in a distance format and the peculiarities of organising distance learning in English lessons. An experimental test of the effectiveness of the methodology for developing English lexical competence in the context of distance education in secondary school has been carried out. A methodology for developing students' English lexical competence in the context of distance education in secondary school has been developed. During the work, various online resources and platforms were used to create effective exercises (Popplet, Quizlet, WordsTool, Educaplay, WordArt, Canva, WordWall, Padlet, Infogram). The quantitative and qualitative analysis of the research results confirmed the effectiveness of the methodology for developing English lexical competence in the context of distance education in secondary school. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject дистанційне навчання en_US
dc.subject англомовна лексична компетентність en_US
dc.subject методика вивчення англійської мови en_US
dc.subject учні середньої школи en_US
dc.subject distance learning en_US
dc.subject English lexical competence en_US
dc.subject methods of teaching English en_US
dc.subject secondary school students en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ = FORMATION OF ENGLISH LEXICAL COMPETENCE OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS IN THE CONTEXT OF DISTANCE LEARNING en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу