Короткий опис(реферат):
У науковій роботі авторка розглядає проблему збагачення активного словника учнів 5-7 класів на уроках англійської мови. З’ясовано визначення поняття «активний словник», психолінгвістичні та вікові особливості навчання лексики на уроках англійської мови. Розкрито зміст, форми і методи роботи у процесі вивчення нового лексичного матеріалу. Систематизовано фактори збагачення активного словника. Запропоновано методику та засоби вдосконалення та активізації лексичного запасу учнів 5-7
класів на уроках англійської мови. У ході експериментального дослідження з’ясовано, що успішна активізація словника учнів тісно пов’язана з поетапною роботою над лексичним матеріалом. = In the scientific work the author considers the problem of enriching the active vocabulary of pupils of grades 5-7 at English lessons. The definition of the concept of «active vocabulary», psycholinguistic and age peculiarities of teaching vocabulary at English lessons are clarified. The content, forms and methods of work in the process of learning new vocabulary are revealed. The factors of enrichment of active vocabulary are systematized. The methods and means of improving and activating the vocabulary of pupils of grades 5-7 at English lessons
are proposed. In the course of the experimental study, it was found that successful activation of pupils' vocabulary is closely related to the phased work on lexical material.