00 DSpace/Manakin Repository

ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = GAME FORMS OF WORK AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSON IN HIGH SCHOOL

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шереш, Д. І.
dc.contributor.author Sheresh, D. I.
dc.date.accessioned 2024-05-09T12:39:43Z
dc.date.available 2024-05-09T12:39:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шереш Д. І. Ігрові форми роботи на уроці англійської мови в старшій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. І. Шереш ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 105 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4845
dc.description.abstract У науковій роботі авторка розглядає основи використання ігрових форм роботи на уроках англійської мови в старшій школі. З’ясовано, що формування в учнів комунікативних навичок для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування засобами ігрових технологій сприяє підвищенню мотивації навчання, кращому розумінню та засвоєнню навчального матеріалу, всебічному розвитку творчої особистості. Представлено експерементальну методику з використання ігрових форм роботи на уроках англійської мови в старшій школі, результати діагностики на константувальному та формувальному етапах. Дана методика дозволить вчителям формувати мотивацію учнів та підвищити рівень їх мовної компетентності. = In the research paper the author considers the basics of using game forms of work at the English language classroom in high school. It has been found that the formation of pupils' communication skills for direct and indirect intercultural communication through game technologies contributes to increased learning motivation, better understanding and assimilation of educational material, and the comprehensive development of a creative personality. The article presents an experimental methodology for using game-based forms of work at English lessons in high school, the results of diagnostics at the constant and formative stages. This methodology will allow teachers to form pupils' motivation and improve their language competence. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject game forms of work en_US
dc.subject game technologies en_US
dc.subject intercultural communication en_US
dc.subject language competence en_US
dc.subject motivation en_US
dc.subject ігрові форми роботи en_US
dc.subject ігрові технології en_US
dc.subject міжкультурне спілкування en_US
dc.subject мовна компетентність en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.title ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = GAME FORMS OF WORK AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSON IN HIGH SCHOOL en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу