Короткий опис(реферат):
У роботі з’ясовано, що звернення до культурологічного контексту передбачає вмотивоване використання матеріалів із різних галузей культури та мистецтва, що суголосні з творчістю письменника й вивчається у шкільному курсі зарубіжної літератури. Водночас мистецький контекст тісно пов'язаний із історичним і літературознавчим, оскільки для глибокого розуміння мистецького контексту художнього твору необхідно володіти відповідними знаннями про історичну добу, культурні традиції та менталітет народу, або ж того історичного періоду, до літератури якого належить певний твір.
Зазначено, що поняття «контекст» походить від лат. «contextus» (зв'язок, поєднання), що вказує на ту важливу роль, яку контекст відіграє у тлумаченні певної інформації. Культурологічний контекст визначено як систему культурологічних знань, що вплинули на виникнення твору і врахування яких в освітньому процесі є обов’язковим для повноцінного сприймання твору учнями. = The work revealed that the appeal to the cultural context involves the motivated use of materials from various fields of culture and art, which are consistent with the writer's work and are studied in the school course of foreign literature. At the same time, the artistic context is closely related to the historical and literary context, since for a deep understanding of the artistic context of a work of art, it is necessary to have relevant knowledge about the historical period, cultural traditions and mentality of the people, or the historical period to which a certain work belongs.
It is noted that the concept of "context" comes from the Latin "contextus" (connection, combination), which indicates the important role that context plays in the interpretation of certain information. The cultural context is defined as a system of cultural knowledge that influenced the creation of the work and the consideration of which in the educational process is mandatory for students to fully perceive the work.