Короткий опис(реферат):
У роботі розкрито наукові основи вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури та її складових: біографії, загальної творчості письменника і твору, який визначений програмою для текстуального опрацювання. Проаналізовано літературознавчі й методичні аспекти дослідження життєвого і творчого шляху Джозефа Конрада та вивчено стан проблеми у навчально-методичних джерелах і шкільній практиці. Автором розроблено й теоретично обґрунтовано експериментальну методику вивчення монографічної теми «Життя і творчість Джозефа Конрада у закладах освіти» та компоненти, критерії, показники її ефективності. Апробовано вивчення біографії Джозефа Конрада за новими підходами та опрацювання повісті «Серце пітьми» за відповідними етапами із застосуванням традиційних та інноваційних методів, прийомів і засобів аналізу художнього твору. Доведено позитивний вплив пропонованої методики на рівень засвоєння означеної монографічної теми, ключових та предметних компетентностей. = The work reveals the scientific foundations of the study of the monographic topic in the lessons of foreign literature and its components: biography, general creativity of the writer and the work, which is determined by the program for textual processing. The literary and methodological aspects of the study of Joseph Conrad's life and creative path were analyzed, and the state of the problem in educational and methodological sources and school practice was studied. The author developed and theoretically substantiated the experimental method of studying the monographic topic "Life and creativity of Joseph Conrad in educational institutions" and its components, criteria, indicators of effectiveness. The study of Joseph Conrad's biography using new approaches and the development of the novel "Heart of Darkness" according to the appropriate stages with the use of traditional and innovative methods, techniques and means of analyzing the work of art have been tested. The positive impact of the proposed methodology on the level of assimilation of the specified monographic topic, key and subject competencies has been proven.