DSpace Repository

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ МОНОГРАФІЧНОЇ ТЕМИ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ ДЖОЗЕФА КОНРАДА) = METHODOLOGY FOR STUDYING A MONOGRAPHIC TOPIC AT FOREIGN LITERATURE LESSONS (ON THE EXAMPLE OF JOSEPH CONRAD'S LIFE AND WORK)

Show simple item record

dc.contributor.author Ніколаєнко, Р. О.
dc.contributor.author Nikolayenko, R. O.
dc.date.accessioned 2024-05-10T06:39:29Z
dc.date.available 2024-05-10T06:39:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ніколаєнко Р. О. Методика вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури (на прикладі життя і творчості Джозефа Конрада) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Р. О. Ніколаєнко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 120 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4848
dc.description.abstract У роботі розкрито наукові основи вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури та її складових: біографії, загальної творчості письменника і твору, який визначений програмою для текстуального опрацювання. Проаналізовано літературознавчі й методичні аспекти дослідження життєвого і творчого шляху Джозефа Конрада та вивчено стан проблеми у навчально-методичних джерелах і шкільній практиці. Автором розроблено й теоретично обґрунтовано експериментальну методику вивчення монографічної теми «Життя і творчість Джозефа Конрада у закладах освіти» та компоненти, критерії, показники її ефективності. Апробовано вивчення біографії Джозефа Конрада за новими підходами та опрацювання повісті «Серце пітьми» за відповідними етапами із застосуванням традиційних та інноваційних методів, прийомів і засобів аналізу художнього твору. Доведено позитивний вплив пропонованої методики на рівень засвоєння означеної монографічної теми, ключових та предметних компетентностей. = The work reveals the scientific foundations of the study of the monographic topic in the lessons of foreign literature and its components: biography, general creativity of the writer and the work, which is determined by the program for textual processing. The literary and methodological aspects of the study of Joseph Conrad's life and creative path were analyzed, and the state of the problem in educational and methodological sources and school practice was studied. The author developed and theoretically substantiated the experimental method of studying the monographic topic "Life and creativity of Joseph Conrad in educational institutions" and its components, criteria, indicators of effectiveness. The study of Joseph Conrad's biography using new approaches and the development of the novel "Heart of Darkness" according to the appropriate stages with the use of traditional and innovative methods, techniques and means of analyzing the work of art have been tested. The positive impact of the proposed methodology on the level of assimilation of the specified monographic topic, key and subject competencies has been proven. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject біографія en_US
dc.subject творчість en_US
dc.subject Джозеф Конрад en_US
dc.subject повість «Серце пітьми» en_US
dc.subject художній твір en_US
dc.subject аналіз твору en_US
dc.subject biography en_US
dc.subject creativity en_US
dc.subject Joseph Conrad en_US
dc.subject the story "Heart of Darkness" en_US
dc.subject stages of studying the work of art en_US
dc.subject analysis of the work en_US
dc.title МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ МОНОГРАФІЧНОЇ ТЕМИ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ ДЖОЗЕФА КОНРАДА) = METHODOLOGY FOR STUDYING A MONOGRAPHIC TOPIC AT FOREIGN LITERATURE LESSONS (ON THE EXAMPLE OF JOSEPH CONRAD'S LIFE AND WORK) en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account