DSpace Repository

ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Антонюк, В.
dc.date.accessioned 2018-04-26T08:01:25Z
dc.date.available 2018-04-26T08:01:25Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/484
dc.description.abstract У статті досліджено формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти в умовах особистісно-орієнтованого підходу. Розкрито, що воно базується на індивідуально-творчому розвитку особистості фахівця, що передбачає творчу трансформацію особистісного ставлення, розуміння виховної потужності художньо-педагогічних ідей, теорій, методичних рекомендацій. // The article considers the formation of professional readiness of future primary school teachers in the field of art education in conditions of person-centered approach. The author explains that it is based on individual creative development of a specialist’s personality providing creative transformation of personal relationship, understanding of educative power of artistically-pedagogical ideas. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 7-12. en_US
dc.subject Особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка, мистецька освіта, інноваційні технології. en_US
dc.subject Personality oriented approach, professional training, artistic education, innovative technologies. en_US
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account