dc.contributor.author |
Антонюк, В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-26T08:01:25Z |
|
dc.date.available |
2018-04-26T08:01:25Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/484 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти в умовах особистісно-орієнтованого підходу. Розкрито, що воно базується на індивідуально-творчому розвитку особистості фахівця, що передбачає творчу трансформацію особистісного ставлення, розуміння виховної потужності художньо-педагогічних ідей, теорій, методичних рекомендацій. // The article considers the formation of professional readiness of future primary school teachers in the field of art education in conditions of person-centered approach. The author explains that it is based on individual creative development of a specialist’s personality providing creative transformation of personal relationship, understanding of educative power of artistically-pedagogical ideas. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 7-12. |
en_US |
dc.subject |
Особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка, мистецька освіта, інноваційні технології. |
en_US |
dc.subject |
Personality oriented approach, professional training, artistic education, innovative technologies. |
en_US |
dc.title |
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |