Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антонюк, В. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T08:01:25Z | |
dc.date.available | 2018-04-26T08:01:25Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/484 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти в умовах особистісно-орієнтованого підходу. Розкрито, що воно базується на індивідуально-творчому розвитку особистості фахівця, що передбачає творчу трансформацію особистісного ставлення, розуміння виховної потужності художньо-педагогічних ідей, теорій, методичних рекомендацій. // The article considers the formation of professional readiness of future primary school teachers in the field of art education in conditions of person-centered approach. The author explains that it is based on individual creative development of a specialist’s personality providing creative transformation of personal relationship, understanding of educative power of artistically-pedagogical ideas. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 7-12. | en_US |
dc.subject | Особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка, мистецька освіта, інноваційні технології. | en_US |
dc.subject | Personality oriented approach, professional training, artistic education, innovative technologies. | en_US |
dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |