00 DSpace/Manakin Repository

МЕТОДИКА КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ТА ЙОГО ЕКРАНІЗАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ ДІАНИ ВІНН ДЖОНС «МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА» ТА ОДНОЙМЕННОГО АНІМЕ-ФЕНТЕЗІ ГАЙЯГО МІЯДЗАКІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поляк, О. І.
dc.contributor.author Polak, О. І.
dc.date.accessioned 2024-05-10T06:56:42Z
dc.date.available 2024-05-10T06:56:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Поляк О. І. Методика компаративного аналізу художнього твору та його екранізації в закладах середньої освіти (на прикладі роману Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула» та однойменного аніме-фентезі Гайяго Міядзакі) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. І. Поляк ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 101 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4851
dc.description.abstract У магістерській роботі розкрито теоретико-методичні засади компаративного вивчення зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти. Досліджено поняття «компаративний аналіз», «компаративістика», «інтермедіальність», «аніме», «фентезі». Проаналізовано програму та підручники для 7 класу із зарубіжної літератури, літературознавчі та методичні праці щодо вивчення твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Авторкою теоретично обґрунтовано методику інтермедіального аналізу роману Д.-В. Джонс та екранізації твору у формі аніме японського режисера Г. Міядзакі й апробовано на уроках зарубіжної літератури. Доведено позитивний вплив пропонованої методики на успішну реалізацію важливих завдань літературної та медіаосвіти здобувачів загальної середньої освіти. = The master's thesis reveals the theoretical and methodological principles of the comparative study of foreign literature in institutions of general secondary education. The concepts of "comparative analysis", "comparative studies", "intermediality", "anime", "fantasy" were studied. The program and textbooks for the 7th grade on foreign literature, literary studies and methodical works on the study of Diana Winn Jones's work "Howl's Traveling Castle" were analyzed. The author theoretically substantiates the methodology of intermedial analysis of the novel by D.-V. Jones and the adaptation of the work in the form of anime by the Japanese director H. Miyazaki and tested in foreign literature classes. The positive influence of the proposed methodology on the successful implementation of important tasks of literary and media education of students of general secondary education has been proven. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject компаративістика en_US
dc.subject компаративний аналіз en_US
dc.subject інтемедіяльність en_US
dc.subject інтермедіальний аналіз en_US
dc.subject медіатексти en_US
dc.subject аніме en_US
dc.subject фентезі en_US
dc.subject Діана Вінн Джонс en_US
dc.subject Гайяго Міядзакі en_US
dc.subject comparative studies en_US
dc.subject comparative analysis en_US
dc.subject internet activities en_US
dc.subject intermedia analysis en_US
dc.subject media texts en_US
dc.subject anime en_US
dc.subject fantasy en_US
dc.subject Diana Wynn Jones en_US
dc.subject Hayago Miyazaki en_US
dc.title МЕТОДИКА КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ТА ЙОГО ЕКРАНІЗАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ ДІАНИ ВІНН ДЖОНС «МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА» ТА ОДНОЙМЕННОГО АНІМЕ-ФЕНТЕЗІ ГАЙЯГО МІЯДЗАКІ en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу