Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі висвітлюється проблема формування іншомовної компетенції в читанні учнів основної школи. Методична система роботи будувалась з урахуванням теоретично обґрунтованих передумов навчання іншомовного читання. У роботі досліджено процес формування іншомовного читання, розглянуті стратегії навчання читання та роль мотиваційного чинника, які сприяють підвищенню
рівня сформованості вмінь розуміти прочитане, а також проаналізовані труднощі розуміння текстів для читання у процесі навчання англійської мови як іноземної. = The thesis deals with the problem of teaching reading comprehension secondary school pupils and using reading strategies for effective developing pupils’ reading skills. In the work the concept of reading comprehension has been explored, the matter of reading difficulties has been considered, the methodological
principles of the use of reading techniques have been analyzed. The ways of motivating pupils to read and special reading strategies (predicting, making connections, visualizing, inferring, questioning, summarizing, etc.) have been specified in the research.