00 DSpace/Manakin Repository

РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗЗСО = DEVELOPMENT OF STUDENTS' MOTIVATION USING DESIGN TECHNOLOGIES IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN ZZSO

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сосновчик, О. О.
dc.contributor.author Sosnovchyk, О. О.
dc.date.accessioned 2024-05-10T07:28:56Z
dc.date.available 2024-05-10T07:28:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сосновчик О. О. Розвиток мотивації учнів засобами проєктних технологій на уроках англійської мови у ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. О. Сосновчик ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 74 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4856
dc.description.abstract У роботі обґрунтовано теоретичні засади і розроблено методики розвитку мотивації учнів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови засобами проєктних технологій. На основі аналізу психологічних студій обгрунтовано психологічні засади застосування проєктних технологій на уроках англійської мови. Установлено, що базова середня освіта, відповідно до вимог державних документів, має такі цикли: адаптаційний (5–6 класи), базове предметне навчання (7-9 класи), профільне навчання (10-11 класи). Виокремлені цикли дають змогу вчителям ураховувати вікові й індивідуальні особливості розвитку й потреби учнів, а також уможливлюють їхнє просування власними освітніми траєкторіями. Це й зумовлює виокремлення відповідних етапів застосування проєктних технологій на уроках англійської мови. = The work substantiates the theoretical foundations and develops the methods of developing the motivation of students of general secondary education institutions in English language classes by means of project technologies. Based on the analysis of psychological studies, the psychological principles of the application of project technologies in English language lessons are substantiated. It was established that basic secondary education, in accordance with the requirements of state documents, has the following cycles: adaptation (grades 5-6), basic subject training (grades 7-9), specialized training (grades 10-11). Separated cycles allow teachers to take into account the age and individual characteristics of the development and needs of students, and also enable their advancement along their own educational trajectories. This determines the selection of appropriate stages of application of project technologies in English lessons. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject проєктна технологія en_US
dc.subject метод проєктів en_US
dc.subject урок англійської мови en_US
dc.subject здобувачі освіти en_US
dc.subject motivation en_US
dc.subject project technology en_US
dc.subject project method en_US
dc.subject English language lesson en_US
dc.subject education seekers en_US
dc.title РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗЗСО = DEVELOPMENT OF STUDENTS' MOTIVATION USING DESIGN TECHNOLOGIES IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN ZZSO en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу