00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ Е.Т.А.ГОФМАНА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ПОВІСТІ «КРИХІТКА ЦАХЕС НА ПРІЗВИСЬКО ЦИНОБЕР») = PECULIARITIES OF STUDYING THE WORK OF E. T. A. HOFFMANN IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF THE STORY «LITTLE TSAKHES NICKNAMED CINNABAR»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тіт, Г. О.
dc.contributor.author Tit, H. O.
dc.date.accessioned 2024-05-10T07:34:46Z
dc.date.available 2024-05-10T07:34:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тіт Г. О. Особливості вивчення творчості Е.Т.А.Гофмана на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти (на прикладі повісті «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Г. О. Тіт ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 86 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4857
dc.description.abstract У роботі з’ясовано основні особливості романтичного методу в літературі та охарактеризовано основні історичні етапи розвитку німецького романтизму, досліджено особливості світогляду та основні сюжетні лінії творчості Е.Т.А.Гофмана; виявлено особливості художньої позиції Гофмана, співвіднесеність та протиставленість її іншим німецьким та європейським романтикам. Проаналізовано особливості сюжетної побудови та проблематики повісті Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер»; розроблено систему уроків з вивчення повісті «Крихітка Цахес, на прізвисько Цинобер» в школі. = The work clarifies the main features of the romantic method in literature and characterizes the main historical stages of the development of German romanticism, explores the features of the worldview and the main storylines of E.T.A. Hoffmann's work; the features of Hoffmann's artistic position, correlation and contrast with other German and European romantics are revealed. The features of the plot structure and problems of Hoffmann's story «Little Tsakhes, nicknamed Cinnabar» are analyzed; developed a system of lessons for studying the story «Baby Tsakhes, nicknamed Cinnabar» at school. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject романтизм en_US
dc.subject творчість Е.Т.А. Гофмана en_US
dc.subject сюжетно-композиційні особливості en_US
dc.subject заклад загальної середньої освіти en_US
dc.subject урок зарубіжної літератури en_US
dc.subject romanticism en_US
dc.subject work of E. T. A. Hoffman en_US
dc.subject plot and compositional features en_US
dc.subject institution of general secondary education en_US
dc.subject foreign literature lesson en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ Е.Т.А.ГОФМАНА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ПОВІСТІ «КРИХІТКА ЦАХЕС НА ПРІЗВИСЬКО ЦИНОБЕР») = PECULIARITIES OF STUDYING THE WORK OF E. T. A. HOFFMANN IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF THE STORY «LITTLE TSAKHES NICKNAMED CINNABAR») en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу