DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОГО ПОТЕНЦІАЛЬНОГО СЛОВНИКА УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = FORMATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE POTENTIAL VOCABULARY IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS

Show simple item record

dc.contributor.author Шворобей, О. О.
dc.contributor.author Shvorobey, O. O.
dc.date.accessioned 2024-05-10T07:45:12Z
dc.date.available 2024-05-10T07:45:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шворобей О. О. Формування іншомовного потенціального словника учнів старшої школи закладу загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. О. Шворобей ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 99 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4858
dc.description.abstract Дипломна робота присвячена проблемі формування іншомовного потенціального словника учнів старшої школи закладу загальної середньої освіти. Методична система роботи з формування потенціального словника старшокласників будувалась з урахуванням теоретично обґрунтованих передумов навчання іншомовної рецептивної лексики. У роботі розглянуто та проаналізовано мету і зміст формування іншомовної лексичної компетентності в старшій школі, психологічні механізми формування рецептивної лексичної навички, лінгвістичні особливості лексичних одиниць потенціального словника; виокремлені найбільш раціональні прийоми презентації лексичних одиниць потенціального словника; уточнені етапи формування рецептивних лексичних навичок. = The thesis deals with the problem of forming high school students’ foreign language potential vocabulary in General secondary educational institutions. Vocabulary is difficult to study due to the complexity of its linguistic, semantic, and psycho-cognitive aspects. Theoretical prerequisites are the background for the creation of teaching foreign language potential vocabulary methodology. In the research work the objective and the content of forming foreign language lexical competence in high school, psychological mechanisms of receptive lexical skill formation and linguistic characteristics of lexical units of potential vocabulary have been analyzed; the most rational techniques of potential vocabulary presentation have been distinguished; the stages of the receptive lexical skills formation have been specified. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject старша школа en_US
dc.subject іншомовна лексична компетентність en_US
dc.subject потенціальний словник en_US
dc.subject прийоми презентації потенціального словника en_US
dc.subject мовні вправи en_US
dc.subject умовно-мовленнєві вправи en_US
dc.subject high school en_US
dc.subject foreign language lexical competence en_US
dc.subject potential vocabulary en_US
dc.subject techniques of potential vocabulary presentation en_US
dc.subject linguistic exercises en_US
dc.subject conditional-communicative exercises en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОГО ПОТЕНЦІАЛЬНОГО СЛОВНИКА УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = FORMATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE POTENTIAL VOCABULARY IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account