00 DSpace/Manakin Repository

ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ НАВЧАННІ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ = INTERACTIVE METHODS OF TEACHING WRITTEN COMMUNICATION SKILLS IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS FOR HIGH SCHOOL

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербина, Б. В.
dc.contributor.author Shcherbyna, B. V.
dc.date.accessioned 2024-05-10T07:55:48Z
dc.date.available 2024-05-10T07:55:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Щербина Б. В. Інтерактивні форми роботи при навчанні писемного мовлення на уроках англійської мови в старших класах : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Б. В. Щербина ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 93 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4859
dc.description.abstract У науковій роботі автор розглядає проблему формування навичок писемного мовлення учнів старшої школи в процесі вивчення англійської мови. Були сформовані необхідні критерії продуктивного писемного мовлення. В результаті аналізу було визначено, що інтерактивна форма навчання є ефективною завдяки швидкому формуванню та закріпленню правильних писемних навичок. Було виділено та систематизовано основні принципи і стратегії інтерактивного навчання писемного мовлення на старшому етапі навчання. Розкрито поняття комунікативних вправ. Запропоновано методику для навчання писемного мовлення з використанням інтерактивних технологій учнів старших класів в процесі вивчення англійської мови. В ході експериментального дослідження була підтверджена ефективність використання інтерактивних технологій у навчанні писемного мовлення, що уможливлює її використання на старшому етапі навчання учнів в ЗЗСО. = In the research paper, the author considers the issue of developing written communication skills among high school pupils in the process of learning the English language. Necessary criteria for productive written communication skills were formed. Through analysis, it was determined that interactive learning is effective due to the rapid formation and consolidation of correct written skills. The main principles and strategies of interactive methods of teaching written communication skills at the upper stage of education were identified and systematized. The concept of communicative exercises was elucidated. A methodology for teaching written communication skills using interactive technologies for high school pupils in the process of learning English was proposed. During the experimental study, the effectiveness of using interactive technologies in teaching written communication skills was confirmed, enabling their use at the upper stage of education in high schools. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject written language skills en_US
dc.subject linguistic competencies en_US
dc.subject ICT technologies communicative en_US
dc.subject procedural approaches en_US
dc.subject interactive methods of teaching en_US
dc.subject писемне мовлення en_US
dc.subject лінгвістичні компетенції en_US
dc.subject комунікативні компетенції en_US
dc.subject лінгвокраїнознавчі компетенції en_US
dc.subject комунікативний і процесуальний підходи en_US
dc.subject інтерактивна форма навчання en_US
dc.title ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ НАВЧАННІ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ = INTERACTIVE METHODS OF TEACHING WRITTEN COMMUNICATION SKILLS IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS FOR HIGH SCHOOL en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу