DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Головатюк, В.
dc.date.accessioned 2018-04-26T08:03:50Z
dc.date.available 2018-04-26T08:03:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/485
dc.description.abstract У статті досліджено особливості формування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української мови в гуманітарному університеті. Визначено основні технології підготовки до роботи з обдарованими учнями на уроках української мови в початкових класах: проблемне навчання, ігрові, інтерактивні, інформаційні технології, кредитно-модульна система навчання, а також їх роль у процесі вдосконалення підготовки фахівців у сучасному гуманітарному вищому навчальному закладі. // The article explored the features of the search of pedagogical conditions for future primary school teachers training to work with gifted students during the study the Ukrainian language in University of Humanities in the field of language education. The basic technologies of training to work with gifted pupils at the Ukrainian lessons in primary school such as problem teaching, playing, interactive, information technology, credit-modular technology of training as well as their role in the improvement of training in a modern university of Humanities are determined. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 13-22. en_US
dc.subject Мовна освіта, обдаровані учні, проблемне навчання. en_US
dc.subject Language education, gifted pupils, problem teaching. en_US
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account