00 DSpace/Manakin Repository

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заремба, М.
dc.date.accessioned 2018-04-26T08:06:12Z
dc.date.available 2018-04-26T08:06:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/486
dc.description.abstract У статті досліджено загально-педагогічні засади організації інтегрованого навчання мистецьких дисциплін. Обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту мистецької освіти, форми, методи та технології. Інтеграцію представлено як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, вищу форму втілення міжпредметних зв'язків на якісно новому рівні. // General pedagogical principles of the integrated studies of artistic disciplines are disclosed in the article. Conceptual principles of integration of artistic education maintenance, forms, methods and technologies, are substantiated. Integration is examined as means of educational process intensification, higher form of intersubject connections embodiment at qualitatively new level. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 23-28. en_US
dc.subject Інтеграція, інтегрований підхід, мистецька освіта, підготовка вчителя. en_US
dc.subject Integration, integrated approach, artistic education, teacher training. en_US
dc.title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу