dc.contributor.author |
Швая, М. П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-15T11:52:24Z |
|
dc.date.available |
2024-05-15T11:52:24Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Швея М. П. Теоретичні засади розвитку творчої уяви у дітей старшого шкільного віку / М. П. Швая // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 154-157. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4874 |
|
dc.description.abstract |
Уява є найважливішим пізнавальний процесом, який входить до складу будь-якого творчого акту. Разом із творчим мисленням продуктивна уява становить єдиний контекст творчого розвитку людини. Уява пов’язує інтелектуальне й емоційне життя особистості, пронизує всі види діяльності, включається в систему найсуттєвіших когнітивних утворень суб’єкта. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
012;Дошкільна освіта |
|
dc.subject |
уява |
en_US |
dc.subject |
творча уява |
en_US |
dc.subject |
пізнавальний процес |
en_US |
dc.subject |
інтелектуальне життя особистості |
en_US |
dc.subject |
емоційне життя особистості |
en_US |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
креативні ідеї |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
творча діяльність |
en_US |
dc.subject |
комп'ютерні ігри |
en_US |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |