Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швая, М. П. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-15T11:52:24Z | |
dc.date.available | 2024-05-15T11:52:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Швея М. П. Теоретичні засади розвитку творчої уяви у дітей старшого шкільного віку / М. П. Швая // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 154-157. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4874 | |
dc.description.abstract | Уява є найважливішим пізнавальний процесом, який входить до складу будь-якого творчого акту. Разом із творчим мисленням продуктивна уява становить єдиний контекст творчого розвитку людини. Уява пов’язує інтелектуальне й емоційне життя особистості, пронизує всі види діяльності, включається в систему найсуттєвіших когнітивних утворень суб’єкта. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | |
dc.subject | уява | en_US |
dc.subject | творча уява | en_US |
dc.subject | пізнавальний процес | en_US |
dc.subject | інтелектуальне життя особистості | en_US |
dc.subject | емоційне життя особистості | en_US |
dc.subject | старший дошкільний вік | en_US |
dc.subject | креативні ідеї | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | творча діяльність | en_US |
dc.subject | комп'ютерні ігри | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |