dc.contributor.author |
Томенюк, Р. І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T07:08:38Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T07:08:38Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Томенюк Р. І. Дидактичні особливості використання ікт в процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / Р. І. Томенюк // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 136-141. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4879 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність досліджень проблеми математичного розвитку дітей дошкільного віку зумовлена посиленням значення математики в різних галузях науки, економіки й виробництва. Водночас ця дисципліна викликає найбільші труднощі у дітей, що значною мірою пояснюється невідповідністю чинного методичного супроводу математичної підготовки на різних рівнях освіти, починаючи з дошкільного, запитам суспільства й виробництва. Відсутність співпраці, зворотного зв’язку у взаємодії з дитиною, слабка опора на раціональні механізми сприйняття й переробки інформації в одноманітних математичних іграх і завданнях, недостатнє застосування сучасних засобів, інформаційних технологій і активних методів навчання дітей – усе це спричинює недостатній рівень розвитку здібностей до узагальнення, систематизації, аналізу, синтезу, класифікації, серіації тощо. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
012;Дошкільна освіта |
|
dc.subject |
діти дошкілького віку |
en_US |
dc.subject |
дошкільнята |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
en_US |
dc.subject |
математичні уявлення дітей |
en_US |
dc.subject |
логіко-математичний розвиток |
en_US |
dc.subject |
мультимедійні презентації |
en_US |
dc.subject |
комп’ютерна гра |
en_US |
dc.subject |
комп’ютерні ігри |
en_US |
dc.subject |
розвивальні комп’ютерні ігри |
en_US |
dc.subject |
навчальні комп’ютерні ігри |
en_US |
dc.subject |
комп’ютерні діагностуючі ігри |
en_US |
dc.subject |
навчальні програми |
en_US |
dc.subject |
розвивальні програми |
en_US |
dc.subject |
діагностичні ігри |
en_US |
dc.subject |
формування навичок лічби |
en_US |
dc.subject |
навички з математики |
en_US |
dc.subject |
логічне читання |
en_US |
dc.subject |
ІКТ |
en_US |
dc.subject |
ЗДО |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.title |
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ПРОЦЕСІ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |