dc.contributor.author |
Саркісова, І. А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T07:44:15Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T07:44:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Саркісова І. А. Історичний аспект становлення морально-етичного виховання / І. А. Саркісова // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 113-118. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4884 |
|
dc.description.abstract |
Уявлення про мораль сформувалося ще в стародавньому суспільстві. Мораль як особлива форма людських відносин зароджувалась і формувалась поступово разом зі становленням людського суспільства. Особливого значення в історії становлення етики і системи моральних уявлень і норм набули давньогрецькі філософи. Афінський філософ Сократ абсолютизував мораль, розуміючи її фундаментом достойного життя, основою культури. Він прагнув створити систему стійких загальних понять, основу яких шукав у сфері духовного. Сократ дійшов висновку, що існують об’єктивні моральні норми, а також визначив шляхи формування моральності, найголовніший з яких, на його думку, шлях моральних знань. Сократ уважав, що не мораль підпорядкована природному прагненню до щастя, а, навпаки, щастя залежить від моральності (доброчинності) людини, отже, завдання етики – допомогти людині стати моральною. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
012;Дошкільна освіта |
|
dc.subject |
мораль |
en_US |
dc.subject |
Сократ |
en_US |
dc.subject |
становлення еьткт |
en_US |
dc.subject |
система моральних уявлень |
en_US |
dc.subject |
філософія |
en_US |
dc.subject |
доброчинність |
en_US |
dc.subject |
етика |
en_US |
dc.subject |
Платон |
en_US |
dc.subject |
Етика до Нікомаха |
en_US |
dc.subject |
християнська теологія етики |
en_US |
dc.subject |
філософи епохи Відродження |
en_US |
dc.subject |
морально-етичне виховання |
en_US |
dc.subject |
Жан-Жак Руссо |
en_US |
dc.subject |
Еміль або Про виховання |
en_US |
dc.subject |
Й. Г. Песталоцці |
en_US |
dc.subject |
пізнання добра |
en_US |
dc.subject |
вчення про мораль |
en_US |
dc.subject |
Повість минулих літ |
en_US |
dc.subject |
Велесова книга |
en_US |
dc.subject |
Слово про Закон і Благодать |
en_US |
dc.subject |
Володимир Мономах |
en_US |
dc.subject |
Г. С. Сковорода |
en_US |
dc.title |
ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |