Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Саркісова, І. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-17T07:44:15Z | |
dc.date.available | 2024-05-17T07:44:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Саркісова І. А. Історичний аспект становлення морально-етичного виховання / І. А. Саркісова // Актуальні проблеми дошкільної освіти: досвід, реалії, сьогодення та перспективи : зб. тез виступів учасн. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю) (м. Рівне, 23 верес. 2022 р.) / упор. та гол. ред. Л. Б. Мельничук ; МОН України ; МЕГУ імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2023. - С. 113-118. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4884 | |
dc.description.abstract | Уявлення про мораль сформувалося ще в стародавньому суспільстві. Мораль як особлива форма людських відносин зароджувалась і формувалась поступово разом зі становленням людського суспільства. Особливого значення в історії становлення етики і системи моральних уявлень і норм набули давньогрецькі філософи. Афінський філософ Сократ абсолютизував мораль, розуміючи її фундаментом достойного життя, основою культури. Він прагнув створити систему стійких загальних понять, основу яких шукав у сфері духовного. Сократ дійшов висновку, що існують об’єктивні моральні норми, а також визначив шляхи формування моральності, найголовніший з яких, на його думку, шлях моральних знань. Сократ уважав, що не мораль підпорядкована природному прагненню до щастя, а, навпаки, щастя залежить від моральності (доброчинності) людини, отже, завдання етики – допомогти людині стати моральною. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | |
dc.subject | мораль | en_US |
dc.subject | Сократ | en_US |
dc.subject | становлення еьткт | en_US |
dc.subject | система моральних уявлень | en_US |
dc.subject | філософія | en_US |
dc.subject | доброчинність | en_US |
dc.subject | етика | en_US |
dc.subject | Платон | en_US |
dc.subject | Етика до Нікомаха | en_US |
dc.subject | християнська теологія етики | en_US |
dc.subject | філософи епохи Відродження | en_US |
dc.subject | морально-етичне виховання | en_US |
dc.subject | Жан-Жак Руссо | en_US |
dc.subject | Еміль або Про виховання | en_US |
dc.subject | Й. Г. Песталоцці | en_US |
dc.subject | пізнання добра | en_US |
dc.subject | вчення про мораль | en_US |
dc.subject | Повість минулих літ | en_US |
dc.subject | Велесова книга | en_US |
dc.subject | Слово про Закон і Благодать | en_US |
dc.subject | Володимир Мономах | en_US |
dc.subject | Г. С. Сковорода | en_US |
dc.title | ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Рівне, 23 вересня 2022 р.) | en_US |
dc.type | Article | en_US |