Короткий опис(реферат):
Сучасна система освіти наразі проходить процес перебудови, яка відбувається під впливом розвитку соціальних та культурних сфер суспільства, підвищується роль комунікації, яка забезпечує безперервну взаємодію людей у соціумі. Мовленнєва активність дітей дошкільного віку, як одна з глобальних проблем, вивчалась у вітчизняній лінгводидактиці у таких аспектах: дошкільна лінгводидактика, культура мовлення, мовленнєва діяльність тощо. Зв’язність висловлювань у процесі розвитку мовлення удосконалюється на основі активного й творчого аналізу дітьми свого мовленнєвого досвіду та диференційованого відбору мовних засобів. Тому проблема розвитку мовленнєвої активності дошкільників є актуальною і потребує подальшого дослідження.