00 DSpace/Manakin Repository

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлюк, К.
dc.date.accessioned 2018-04-26T08:56:10Z
dc.date.available 2018-04-26T08:56:10Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/495
dc.description.abstract У статті досліджено диференційований процес навчання в умовах реформування початкової математичної освіти. Охарактеризовано диференційований підхід на уроках математики за ступенями складності з урахуванням індивідуальних здібностей кожної дитини. Розглянуто диференційований підхід до навчання, як один із головних способів оптимізації педагогічного процесу. Наведено приклади форм і методів диференційованого навчання на уроках математики, проаналізовано їх можливості в контексті досліджуваної проблеми. // The article deals with differentiated learning process in terms of reforming elementary mathematics education. The differentiated approach at the lessons of mathematics depending on degrees of difficulty based on individual abilities of each child is characterized. The differentiated approach to education as one of the main ways to optimize educational process is considered. The examples of forms and methods of differentiated instruction at mathematics lessons are analyzed in the context of the studied problem. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 81-86. en_US
dc.subject Диференційований підхід, фронтальна та парна діяльність. en_US
dc.subject Differentiated approach, front and pair work. en_US
dc.title ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу