DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Show simple item record

dc.contributor.author Пилипей Наталія
dc.date.accessioned 2018-04-26T09:00:40Z
dc.date.available 2018-04-26T09:00:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/496
dc.description.abstract У статі досліджено проблему інтеграції у навчально-виховному процесі початкової ланки освіти. Охарактеризовано мету і завдання інтегрованих уроків з математики, розкрито їх дидактичну сутність. Описано методику проведення інтегрованих уроків з математики і трудового навчання, математики і природознавства, математики та іноземної мови. Обґрунтовано сутність інтегрованих уроків з елементами диференціації. // The article explored the problem of integration in the educational process of primary-level education. The purpose and objectives of the integrated lessons in mathematics is characterized, their didactic nature is disclosed. The method of integrated lessons in math and labor studies, mathematics and science, mathematics and foreign language is described. The essence of integrated classes with elements of differentiation is substantiated. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 87-92. en_US
dc.subject Інтегроване навчання, уроки математики, початкова школа, молодші школярі. en_US
dc.subject Integrated training, lessons in mathematics, primary school, junior pupils. en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account