Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пилипей Наталія | |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T09:00:40Z | |
dc.date.available | 2018-04-26T09:00:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/496 | |
dc.description.abstract | У статі досліджено проблему інтеграції у навчально-виховному процесі початкової ланки освіти. Охарактеризовано мету і завдання інтегрованих уроків з математики, розкрито їх дидактичну сутність. Описано методику проведення інтегрованих уроків з математики і трудового навчання, математики і природознавства, математики та іноземної мови. Обґрунтовано сутність інтегрованих уроків з елементами диференціації. // The article explored the problem of integration in the educational process of primary-level education. The purpose and objectives of the integrated lessons in mathematics is characterized, their didactic nature is disclosed. The method of integrated lessons in math and labor studies, mathematics and science, mathematics and foreign language is described. The essence of integrated classes with elements of differentiation is substantiated. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 87-92. | en_US |
dc.subject | Інтегроване навчання, уроки математики, початкова школа, молодші школярі. | en_US |
dc.subject | Integrated training, lessons in mathematics, primary school, junior pupils. | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ | en_US |
dc.type | Article | en_US |