00 DSpace/Manakin Repository

ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфімчук, В. П.
dc.contributor.author Артюшок, В. С.
dc.date.accessioned 2024-08-05T08:56:30Z
dc.date.available 2024-08-05T08:56:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Єфімчук В. П. Імідж організації в умовах конкуренції / В. П. Єфімчук, В. С. Артюшок (наук. керівник) // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 294-298. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4993
dc.description.abstract У статті досліджено поняття іміджу організації та його вплив на конкурентоспроможність у сучасних ринкових умовах. Розглянуто основні чинники формування іміджу та їхнє значення для досягнення стратегічних цілей компанії. Детально проаналізовано роль іміджу в привертанні клієнтів, укріпленні відносин з партнерами та підвищенні статусу компанії на ринку. Визначено, як імідж сприяє підвищенню ефективності діяльності та зміцненню конкурентних переваг підприємства. The article examines the concept of an organization's image and its impact on competitiveness in modern market conditions. The main factors of image formation and their importance for achieving the company's strategic goals are considered. The role of image in attracting customers, strengthening relations with partners and increasing the company's status on the market is analyzed in detail. It is determined how the image helps to increase the efficiency of the activity and strengthen the competitive advantages of the enterprise. en_US
dc.publisher Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. en_US
dc.subject імідж організації en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентоспроможний імідж en_US
dc.subject управління конкурентним іміджем en_US
dc.subject формування іміджу en_US
dc.subject organizational image en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitive image en_US
dc.subject competitive image management en_US
dc.subject image formation en_US
dc.title ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу