Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевчук, І. О. | |
dc.contributor.author | Сойко, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-05T10:36:52Z | |
dc.date.available | 2024-08-05T10:36:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Шевчук І. О. Сторітелінг на уроках української мови / І. В. Шевчук ; наук. керівник І. М. Сойко // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 209-213. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5008 | |
dc.description.abstract | Про сторітелінг ми всі чули і вже не один раз – це одна з найвідоміших та найдієвіших навчальних технологій, що подобається як учителям, так і їхнім учням. Сторітелінг настільки популярний, що ним корстуються буквально всі – від маркетологів до керівників всесвітньовідомих корпорацій. Чому? Бо він дозволяє говорити просто про складне, допомагає зробити будь-яку тему цікавою та надихає слухачів на власні звершення! | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. | en_US |
dc.subject | сторітелінг | en_US |
dc.subject | навчальні технології | en_US |
dc.subject | емоційний стан | en_US |
dc.subject | активний та пасивний сторітелінг | en_US |
dc.subject | уроки української мови | en_US |
dc.title | СТОРІТЕЛІНГ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |