Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткач, А. В. | |
dc.contributor.author | Груба, Т. Л. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-05T10:42:10Z | |
dc.date.available | 2024-08-05T10:42:10Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Ткач А. В. Міжпредметні зв'язки в сучасній освітній парадигмі / А. В. Ткач ; наук. керівник Т. Л. Груба // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 203-208. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5009 | |
dc.description.abstract | Реформа освіти в Україні націлена на системне формування глибоких знань та комунікативних навичок учнів. Міжпредметні зв'язки відіграють ключову роль у сприянні інтеграції знань між різними предметами та розвитку критичного мислення учнів. У статті обґрунтовано важливість міжпредметних зв'язків в освітньому процесі, зокрема в контексті вивчення української мови. Висвітлено потребу в проведенні аналізу програм, методів для ефективного впровадження міжпредметних зв'язків у практику викладання української мови у закладах загальної середньої освіти. Рекомендовано ретельне вивчення потенціалу міжпредметних зв’язків для досягнення максимальної результативності у формуванні мовної компетентності учнів, а також до подальших наукових досліджень для вдосконалення якості освіти. Education reform in Ukraine is aimed at the systematic formation of in-depth knowledge and communication skills of students. Crosscurricular connections play a key role in promoting the integration of knowledge between different subjects and the development of students' critical thinking. The article substantiates the importance of interdisciplinary connections in the educational process, in particular in the context of studying the Ukrainian language. The need for analysis of programs and teaching methods for the effective implementation of interdisciplinary connections in educational practice is highlighted. It is recommended to carefully study the possibilities of this approach to achieve maximum effectiveness in the formation of language competence of students, as well as to further scientific research to improve the quality of education. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. | en_US |
dc.subject | міжпредметні зв'язки | en_US |
dc.subject | українська мова | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | методи викладання | en_US |
dc.subject | якість освіти | en_US |
dc.subject | мовна компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативні навички | en_US |
dc.subject | interdisciplinary connections | en_US |
dc.subject | Ukrainian language | en_US |
dc.subject | educational process | en_US |
dc.subject | teaching methods | en_US |
dc.subject | quality of education | en_US |
dc.subject | language competence | en_US |
dc.subject | communication skills | en_US |
dc.title | МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПАРАДИГМІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |