00 DSpace/Manakin Repository

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПАРАДИГМІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, А. В.
dc.contributor.author Груба, Т. Л.
dc.date.accessioned 2024-08-05T10:42:10Z
dc.date.available 2024-08-05T10:42:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ткач А. В. Міжпредметні зв'язки в сучасній освітній парадигмі / А. В. Ткач ; наук. керівник Т. Л. Груба // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 203-208. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5009
dc.description.abstract Реформа освіти в Україні націлена на системне формування глибоких знань та комунікативних навичок учнів. Міжпредметні зв'язки відіграють ключову роль у сприянні інтеграції знань між різними предметами та розвитку критичного мислення учнів. У статті обґрунтовано важливість міжпредметних зв'язків в освітньому процесі, зокрема в контексті вивчення української мови. Висвітлено потребу в проведенні аналізу програм, методів для ефективного впровадження міжпредметних зв'язків у практику викладання української мови у закладах загальної середньої освіти. Рекомендовано ретельне вивчення потенціалу міжпредметних зв’язків для досягнення максимальної результативності у формуванні мовної компетентності учнів, а також до подальших наукових досліджень для вдосконалення якості освіти. Education reform in Ukraine is aimed at the systematic formation of in-depth knowledge and communication skills of students. Crosscurricular connections play a key role in promoting the integration of knowledge between different subjects and the development of students' critical thinking. The article substantiates the importance of interdisciplinary connections in the educational process, in particular in the context of studying the Ukrainian language. The need for analysis of programs and teaching methods for the effective implementation of interdisciplinary connections in educational practice is highlighted. It is recommended to carefully study the possibilities of this approach to achieve maximum effectiveness in the formation of language competence of students, as well as to further scientific research to improve the quality of education. en_US
dc.publisher Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. en_US
dc.subject міжпредметні зв'язки en_US
dc.subject українська мова en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject методи викладання en_US
dc.subject якість освіти en_US
dc.subject мовна компетентність en_US
dc.subject комунікативні навички en_US
dc.subject interdisciplinary connections en_US
dc.subject Ukrainian language en_US
dc.subject educational process en_US
dc.subject teaching methods en_US
dc.subject quality of education en_US
dc.subject language competence en_US
dc.subject communication skills en_US
dc.title МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ В СУЧАСНІЙ ОСВІТНІЙ ПАРАДИГМІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу