00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМУ ДРАМАТИЗАЦІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калюш, В. Е.
dc.contributor.author Кочмар, Д. А.
dc.date.accessioned 2024-08-05T11:10:37Z
dc.date.available 2024-08-05T11:10:37Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Калюш В. Е. Особливості використання прийому драматизації на уроках англійської мови / В. Е. Калюш ; наук. керівник Д. А. Кочмар // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 171-175. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5015
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості використання прийому драматизації на уроках англійської мови як ефективного засобу розвитку мовлення учнів. Визначено, що драматизація сприяє не лише поглибленню знань з англійської мови, а й формуванню комунікативних навичок, розвитку мислення та акторської майстерності. Схарактеризовано важливість прийому драматизації для розвитку соціокультурної компетенції та загального розвитку здобувачів освіти через вивчення іноземної мови. Проаналізовано види драматизації, визначено, що драматизація допомагає учням відчути мову «вживу», подолати «мовний бар'єр» та розвивати творчі здібності. The peculiarities of using the method of dramatization in English lessons as an effective means of developing students' speech are considered in the article. It is determined that dramatization contributes not only to the deepening of English language knowledge, but also to the formation of communication skills, development of thinking and acting skills. The importance of dramatization techniques for the development of socio-cultural competence and the overall development of learners through learning a foreign language is characterized. The types of dramatization are analyzed, it is determined that dramatization helps students to feel the language "live", overcome the "language barrier" and develop creative abilities. en_US
dc.publisher Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. en_US
dc.subject прийом драматизації en_US
dc.subject розвиток мовлення en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject навчання англійської мови en_US
dc.subject здобувачі освіти en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМУ ДРАМАТИЗАЦІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу