Короткий опис(реферат):
У статті окреслено інтеграцію традиційних засобів масової інформації у цифровий простір, зауважено, що не всі видання здатні ефективно адаптуватися до нових умов. Проаналізовано інтернет-версію "Львівської пошти", використано як традиційні інструменти маркетингу друкованих видань, так і сучасні методи аналізу поведінки споживачів в інтернеті. У дослідженні охарактеризовано творчі, дизайнерські, управлінські і PR інструменти, що використовуються газетою для просування своєї онлайн-версії, а також методи анкетування відвідувачів сайту та аналізу їх вподобань і поведінки. Узагальнення отриманих результатів, допомагає виявити основні переваги та недоліки офіційної сторінки "Львівської пошти". The article outlines the integration of traditional mass mediа into the digital space, noting that not all publications are able to effectively adapt to new conditions. The Internet version of "Lviv Post" was analyzed, using both
traditional marketing tools of printed publications and modern methods of analyzing consumer behavior on the Internet. The research describes the creative, design, management and PR tools used by the newspaper to promote its online version, as well as methods of surveying site visitors and analyzing their preferences and behavior. Summarizing the obtained results helps to reveal the main advantages and disadvantages of the official page of Lviv Post.