DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПОЖИВАЧА КОНТЕНТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Костюк, В. С.
dc.contributor.author Климюк, В. В.
dc.date.accessioned 2024-08-05T13:24:00Z
dc.date.available 2024-08-05T13:24:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Костюк В. С. Особливості впливу соціальних мереж на формування культури споживача контенту / В. С. Костюк ; наук. керівник В. В. Климюк // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 145-150. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5020
dc.description.abstract У статті досліджено особливості впливу соціальних мереж на формування культури серед споживачів контенту, взаємодії представників різних культур. Проаналізовано роль соціальних мереж як ефективного чинника міжкультурної комунікації. Визначено основні способи просування контенту та способи впливу соціальних мереж на різні аспекти людського життя, зокрема на рішення, цінності, індивідуальні погляди та переконання. The article examines the peculiarities of the influence of social networks on the formation of culture among content consumers, the interaction of representatives of different cultures, and the role of social networks as an effective factor of intercultural communication is analyzed. The main ways of promoting content and ways of influencing social networks on various aspects of human life, in particular on decisions, values, individual views and beliefs, are defined. en_US
dc.publisher Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject культура en_US
dc.subject контент en_US
dc.subject інформація en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject culture en_US
dc.subject content en_US
dc.subject information en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПОЖИВАЧА КОНТЕНТУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account