dc.contributor.author |
Кирильчук, І. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Климюк, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-05T13:35:39Z |
|
dc.date.available |
2024-08-05T13:35:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кирильчук І. Ю. Візуалізація в побудові бренду туристичного регіону / І. Ю. Кирильчук ; наук. керівник В. В. Климюк // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 139-144. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5021 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто чинники побудови бренду регіонального туризму, особливості використання засобів візуалізації для побудови бренду регіонального туризму. The article presents the factors of building a regional tourism brand, features of the use of visualization tools for building a regional tourism brand. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. |
en_US |
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
візуалізація |
en_US |
dc.subject |
регіональний туризм |
en_US |
dc.subject |
brand |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
visualization |
en_US |
dc.subject |
regional tourism |
en_US |
dc.title |
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ В ПОБУДОВІ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |