00 DSpace/Manakin Repository

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ В ПОБУДОВІ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирильчук, І. Ю.
dc.contributor.author Климюк, В. В.
dc.date.accessioned 2024-08-05T13:35:39Z
dc.date.available 2024-08-05T13:35:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кирильчук І. Ю. Візуалізація в побудові бренду туристичного регіону / І. Ю. Кирильчук ; наук. керівник В. В. Климюк // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 139-144. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5021
dc.description.abstract У статті розглянуто чинники побудови бренду регіонального туризму, особливості використання засобів візуалізації для побудови бренду регіонального туризму. The article presents the factors of building a regional tourism brand, features of the use of visualization tools for building a regional tourism brand. en_US
dc.publisher Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject візуалізація en_US
dc.subject регіональний туризм en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject image en_US
dc.subject visualization en_US
dc.subject regional tourism en_US
dc.title ВІЗУАЛІЗАЦІЯ В ПОБУДОВІ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОГО РЕГІОНУ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу