00 DSpace/Manakin Repository

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗДО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середа, Н. М.
dc.contributor.author Кирушок, Д. А.
dc.contributor.author Марчук, О. О.
dc.date.accessioned 2024-08-05T14:37:55Z
dc.date.available 2024-08-05T14:37:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Використання інноваційних здоров’язберігаючих технологій у здо в умовах воєнного стану / Н. М. Середа, Д. А. Кирушок ; наук. керівник О. О. Марчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 66-70. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5033
dc.description.abstract У статті проаналізовано специфіку впровадження інноваційних здоров’язберігаючих технологій в ЗДО для нормалізації психоемоційного стану дітей в умовах воєнного стану. Кінцевим результатом впровадження педагогічних прийомів збереження та формування здоров'я є формування у дітей стійкого переконання в необхідності свідомого ставлення до особистого здоров'я та його збереження. На заняттях дошкільники можуть виконувати завдання в нетрадиційних техніках (кляксографія, малювання виделками, долоньками, ватними дисками, ватними паличками, штампами, осіннім листям, марлею), які зменшують рівень тривожності та заспокоюють дітей. The article analyzes the specifics of the introduction of innovative health-saving technologies in the preschool educational institutions to normalize the psycho-emotional state of children. The end result of the introduction of pedagogical methods of health preservation and formation is the formation of a strong conviction in children of the need for the conscious attitude to personal health and its preservation. In the classroom preschoolers can perform tasks in non-traditional techniques (blotting, drawing with forks, palms, cotton pads, cotton swabs, stamps, autumn leaves, gauze) that reduce anxiety and calm children. en_US
dc.publisher Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. en_US
dc.subject здоров’язберігаючі технології en_US
dc.subject використання en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject впровадження en_US
dc.subject педагогічні техніки en_US
dc.subject health-saving technologies en_US
dc.subject using en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject mplementation en_US
dc.subject pedagogical techniques en_US
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗДО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу