Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олевський, Т. Р. | |
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-05T14:46:26Z | |
dc.date.available | 2024-08-05T14:46:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Олевський Т. Р. Використання технологій неформальної освіти у професійному саморозвитку майбутніх юристів / Т. Р. Олевський ; наук. кервіник О. О. Красовська // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 57-61. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5035 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено розв’язанню актуальної педагогічної проблеми формування готовності майбутніх юристів до професійного саморозвитку засобами технологій неформальної освіти. Ефективність педагогічного процесу автор вбачає у впровадженні інноваційних освітніх технологій: проєктних, інтерактивних, контекстних, кейс-методу, коучингових, фасилітації, зворотного зв’язку. Такий підхід залучає майбутніх юристів до різних форм неформальної освіти, сприяє розвитку метакогнітивних навичок і широкого кола компетентностей. The article is devoted to solving the current pedagogical problem of forming the readiness of future lawyers for professional selfdevelopment by means of non-formal education technologies. The author sees the effectiveness of the pedagogical process in the implementation of innovative educational technologies: project, interactive, contextual, case method, coaching, facilitation, feedback. This approach attracts future lawyers to various forms of informal education, promotes the development of metacognitive skills and a wide range of competencies. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. | en_US |
dc.subject | технології неформальної освіти | en_US |
dc.subject | майбутні юристи | en_US |
dc.subject | професійний саморозвиток | en_US |
dc.subject | компетентності | en_US |
dc.subject | non-formal education technologies | en_US |
dc.subject | future lawyers | en_US |
dc.subject | professional self-development | en_US |
dc.subject | competencies | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНОМУ САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ | en_US |
dc.type | Article | en_US |