dc.contributor.author |
Грицун, Р. С. |
|
dc.contributor.author |
Кравець, І. Р. |
|
dc.contributor.author |
Кравець, Р. А. |
|
dc.contributor.author |
Мельничук, Л. Б. |
|
dc.contributor.author |
Овдійчук, Л. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-05T15:17:09Z |
|
dc.date.available |
2024-08-05T15:17:09Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Педагогічна готовність майбутніх учителів до сучасних викликів: здоров'язберігаючі та інклюзивні стратегії в освіті / Р. С. Грицун, І. Р. Кравець, Р. А. Кравець ; наук. керівники: Л. Б. Мельничук, Л. М. Овдійчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 25-33. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5041 |
|
dc.description.abstract |
У науковій статті визначено сутність основних здоров’язберігаючих та інклюзивних стратегій в освітньому середовищі. Окреслено категорії здоров’язбергігаючих технологій. Охарактеризовано функції та принципи інклюзивного освітнього середовища. Окреслено перспективи оптимізації навчальних планів та методик, що сприятимуть всебічному розвитку учнів з різними освітніми потребами. The essence of the basic concepts of health-preserving and inclusive strategies in the educational environment is defined in the scientific article. The categories of health-saving technologies are outlined. The functions and principles of an inclusive educational environment are described. Strategies for optimising curricula and methods that will promote the comprehensive development of students with different educational needs are identified. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. |
en_US |
dc.subject |
здоров’язберігаючі технології |
en_US |
dc.subject |
інклюзія |
en_US |
dc.subject |
освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
en_US |
dc.subject |
професійна готовність |
en_US |
dc.subject |
health-saving technologies |
en_US |
dc.subject |
inclusion |
en_US |
dc.subject |
educational environment |
en_US |
dc.subject |
special educational needs |
en_US |
dc.subject |
healthy lifestyle |
en_US |
dc.subject |
professional readiness |
en_US |
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТА ІНКЛЮЗИВНІ СТРАТЕГІЇ В ОСВІТІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |