00 DSpace/Manakin Repository

ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТА ІНКЛЮЗИВНІ СТРАТЕГІЇ В ОСВІТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грицун, Р. С.
dc.contributor.author Кравець, І. Р.
dc.contributor.author Кравець, Р. А.
dc.contributor.author Мельничук, Л. Б.
dc.contributor.author Овдійчук, Л. М.
dc.date.accessioned 2024-08-05T15:17:09Z
dc.date.available 2024-08-05T15:17:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Педагогічна готовність майбутніх учителів до сучасних викликів: здоров'язберігаючі та інклюзивні стратегії в освіті / Р. С. Грицун, І. Р. Кравець, Р. А. Кравець ; наук. керівники: Л. Б. Мельничук, Л. М. Овдійчук // Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» / МОН України, ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. Cтепана Дем’янчука», Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. С. 25-33. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5041
dc.description.abstract У науковій статті визначено сутність основних здоров’язберігаючих та інклюзивних стратегій в освітньому середовищі. Окреслено категорії здоров’язбергігаючих технологій. Охарактеризовано функції та принципи інклюзивного освітнього середовища. Окреслено перспективи оптимізації навчальних планів та методик, що сприятимуть всебічному розвитку учнів з різними освітніми потребами. The essence of the basic concepts of health-preserving and inclusive strategies in the educational environment is defined in the scientific article. The categories of health-saving technologies are outlined. The functions and principles of an inclusive educational environment are described. Strategies for optimising curricula and methods that will promote the comprehensive development of students with different educational needs are identified. en_US
dc.publisher Збірник наукових праць здобувачів вищої освіти та молодих учених Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Вип. 1. Рівне: О. Зень, 2024. en_US
dc.subject здоров’язберігаючі технології en_US
dc.subject інклюзія en_US
dc.subject освітнє середовище en_US
dc.subject особливі освітні потреби en_US
dc.subject здоровий спосіб життя en_US
dc.subject професійна готовність en_US
dc.subject health-saving technologies en_US
dc.subject inclusion en_US
dc.subject educational environment en_US
dc.subject special educational needs en_US
dc.subject healthy lifestyle en_US
dc.subject professional readiness en_US
dc.title ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТА ІНКЛЮЗИВНІ СТРАТЕГІЇ В ОСВІТІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу