Abstract:
Статтю присвячено розв’язанню актуальної педагогічної проблеми формування фахової компетентності майбутніх менеджерів засобами технологій контекстної освіти. Ефективність педагогічного процесу автор вбачає у впровадженні інноваційних освітніх технологій контекстної освіти: операційно-рольових, навчально-ділових, проблемно-орієнтованих, навчально-рольових та навчально-педагогічних ігор; імітаційного моделювання; аналізу ситуацій професійної діяльності, що спрямовані на формування професійних компетентностей майбутніх менеджерів. The article is devoted to solving the current pedagogical problem of forming the professional competence of future managers by means of contextual education technologies. The author sees the effectiveness of the pedagogical process in the implementation of innovative educational technologies of contextual education: operational-role, educational-business, problem-oriented, educational-role and educational-pedagogical games; simulation modeling; analysis of situations of
professional activity aimed at forming professional competencies of future managers.