dc.contributor.author |
Хом’як, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Khomiak, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-17T07:58:15Z |
|
dc.date.available |
2024-08-17T07:58:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Хом’як О. А. Організаційно-педагогічні умови формування ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами інтерактивних технологій / О. А. Хом`як // Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука.Серія: "Педагогіка та спихологія" / ред. кол. : О. О. Марчук, М. А. Августюк, Е. З. Івашкевич та ін. ; Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. Степана Дем’янчука. - Рівне : Видав. дім "Гельветика", 2004. - № 1. - С. 66-70. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5049 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено й описано організаційно-педагогічні умови формування ключових компетентностей
молодших школярів з особливими освітніми потребами засобами інтерактивних технологій в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»: організація соціально-комунікативної взаємодії молодших школярів в інклюзивному середовищі Нової української школи; мотивація щодо підвищення активності учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час виконання інтерактивних завдань; поетапне формування соціально-мовної ключових компетентностей молодших школярів в інклюзивному середовищі на спеціально організованих заняттях із застосуванням інтерактивних форм роботи; організація інтерактивного середовища у формуванні визначених ключових компетентностей учнів молодшого шкільного віку. Актуалізовано проблему застосування компетентнісного підходу до організації навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами, як стратегічного напряму розвитку України на шляху модернізації освіти відповідно до суспільних запитів і викликів. Обґрунтовано, що організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, при цьому молодші школярі з особливими освітніми потребами, висловлюючи свою точку зору стосовно тієї чи іншої проблеми, вчаться доказово міркувати, спільно вирішувати питання на основі аналізу обставин і відповідної ситуації. Доведено, що використання інтерактивних технологій на уроках в Новій українській школі урізноманітнює освітній процес, роблячи його привабливим і цікавим, збагачує педагогічне середовище новими враженнями, залучаючи кожного учня до роботи й активізуючи його можливості.
The article defines and describes the organizational and pedagogical conditions for the formation of key
competencies of younger schoolchildren with special educational needs by means of interactive technologies in
the context of the implementation of the Concept “New Ukrainian School”: the organization of social and communicative interaction of younger schoolchildren in the inclusive environment of the New Ukrainian School; motivation to increase the activity of elementary school students with special educational needs during the performance of interactive tasks; step-by-step formation of socio-linguistic key competencies of junior high school students in an inclusive environment in specially organized classes with the use of interactive forms of work; organization of an interactive environment in the formation of defined key competencies of primary school students. The problem of applying the competence approach to the organization of education of younger schoolchildren with special educational needs as a strategic direction of Ukraine’s development on the way to modernizing education in accordance with public demands and challenges is updated. It is substantiated that the organization of interactive learning involves the modeling of life situations, the use of role-playing games, while younger schoolchildren with special educational needs, expressing their point of view regarding one or another problem, learn to reason with evidence, jointly solve issues based on the analysis of circumstances and the relevant situation. It has been proven that the use of interactive technologies in lessons at the New Ukrainian School diversifies the educational process, making it attractive and interesting, enriches the pedagogical environment with new experiences, includes every student in work and activates his capabilities. |
en_US |
dc.publisher |
Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія |
en_US |
dc.subject |
ключові компетентності |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
учні з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
інтерактивні технології |
en_US |
dc.subject |
організаційно-педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
key competencie |
en_US |
dc.subject |
younger schoolchildren |
en_US |
dc.subject |
students with special educational needs |
en_US |
dc.subject |
interactive technologies |
en_US |
dc.subject |
organizational and pedagogical conditions |
en_US |
dc.title |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
en_US |
dc.title.alternative |
. Organizational and pedagogical conditions for the formation of key competencies of younger schoolchildren with special educational needs by means of interactive technologies |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |