dc.contributor.author |
Фокіна Олена |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-26T09:53:39Z |
|
dc.date.available |
2018-04-26T09:53:39Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено проблеми формування пізнавальних інтересів в учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Охарактеризовано дидактичну сутність формування пізнавальних інтересів молодших школярів. Виокремлено критерії та рівні сформованості пізнавального інтересу молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. // The article deals with the problem of initial classes pupils’ informative interests formation at lessons of the fine arts. The didactic essence of initial classes pupils’ informative interests formation initial classes pupils’ informative interests formation is characterized. The criteria and levels of initial classes pupils’ informative interests formation at the lessons of the fine arts are allocated. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 139-144. |
en_US |
dc.subject |
Пізнавальний інтерес, уроки образотворчого мистецтва. |
en_US |
dc.subject |
Cognitive interest, the lessons of the fine arts. |
en_US |
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |