00 DSpace/Manakin Repository

ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фокіна Олена
dc.date.accessioned 2018-04-26T09:53:39Z
dc.date.available 2018-04-26T09:53:39Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/504
dc.description.abstract У статті досліджено проблеми формування пізнавальних інтересів в учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Охарактеризовано дидактичну сутність формування пізнавальних інтересів молодших школярів. Виокремлено критерії та рівні сформованості пізнавального інтересу молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. // The article deals with the problem of initial classes pupils’ informative interests formation at lessons of the fine arts. The didactic essence of initial classes pupils’ informative interests formation initial classes pupils’ informative interests formation is characterized. The criteria and levels of initial classes pupils’ informative interests formation at the lessons of the fine arts are allocated. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 139-144. en_US
dc.subject Пізнавальний інтерес, уроки образотворчого мистецтва. en_US
dc.subject Cognitive interest, the lessons of the fine arts. en_US
dc.title ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу